Δημοτική Κίνηση «Το Λιμάνι της Αγωνίας»---«Πειραιάς για Όλους» : Για την ενημέρωσή σας, το πρόγραμμα των επόμενων ημερών του Νίκου Μπελαβίλα ****Τετάρτη 22 Μαΐου ► Debate στον Real fm (97,8) και στην εκπομπή του Νίκου Χατζηνικολάου│10:00 ► Επισκέψεις σε Υπηρεσίες του Δήμου│12:30 ► Περπατάμε στην Καλλίπολη│Συζητάμε στο Καφενείο Αγγ. Κουκάρα│ 18:30 - 20:30 ****Πέμπτη 23 Μαΐου ► Συνέντευξη στον News 24/7 (86,6 στα FM) και στην εκπομπή "Παιχνίδια Εξουσίας" με τον Βασίλη Σκουρή│11:30-12:00 ► Συνάντηση με τον πρόεδρο του ΣΑΤΑ και βόλτα σε Πιάτσες Taxi│ 13:30 - 15:00 ► Ομιλία Νίκου Μπελαβίλα στα Καμίνια│Πλατεία Λεγάκη (Αγ. Ελευθερίου & Δωδεκανήσου)│19:00 - 21:00 ****Παρασκευή 24 Μαΐου ► Συνέντευξη στην ΕΡΤ1 και στην εκπομπή "Πρωινή Βάρδια" με τους Μάνο Νιφλή και Κώστα Αλατζά│08:15 ► Επίσκεψη στη Λαϊκή στα Καμίνια│10:00 - 11:00 ► Στην Κεντρική Εκδήλωση του ΣΥΡΙΖΑ στην Αθήνα│19:00 - 21:00 ****Σάββατο 25 Μαΐου ► Συνάντηση – Ενημέρωση υποψηφίων και εκλογικών αντιπροσώπων στο Εκλογικό Κέντρο #pireas4all│11:00 - 13:00.****

Σάββατο 8 Μαρτίου 2014

ΕΠΙΚΑΙΡΟ ΚΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟ ΕΡΩΤΗΜΑΤΟΛΟΓΙΟ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΟΝΟΔΡΟΜΗΣΕΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΑΠΕΡΧΟΜΕΝΟ ΔΗΜΑΡΧΟ ΠΕΙΡΑΙΑ


·         Χρειάζονται οι μονοδρομήσεις για την καλύτερη κυκλοφορία των ΙΧ στον Πειραιά; NAI χρειάζονται.
·         Χρειάζονται οι μονοδρομήσεις για την έλευση του Τραμ και του Μετρό; ΝΑΙ χρειάζονται, όμως το Τραμ θα έλθει το 2016 και το Μετρό το 2017. Μπορούσαν λοιπόν να γίνουν στην ώρα τους.
·         Πρέπει να συνδυαστούν οι μονοδρομήσεις με την υπογειοποίηση της λεωφόρου Ομηρίδου Σκυλίτση; NAI αλλά ουδείς δεν ασχολείται με αυτό. Η υπογειοποίηση δεν θα γίνει δυστυχώς στο άμεσο μέλλον, ότι και αν υπόσχεται ο απερχόμενος κ. Β.Μιχαλολιάκος.
·         Γίνονται μονοδρομήσεις χωρίς κυκλοφοριακή μελέτη για τις μεγάλες εισόδους της πόλης; OXI δεν γίνονται χωρίς να έχουν μελετηθεί η Πειραιώς, η Ανδρέα Παπανδρέου,  η Θηβών, η ακτή Κονδύλη. Και δεν μελετήθηκαν.
·         Γίνονται μονοδρομήσεις χωρίς κυκλοφοριολόγους μηχανικούς παρόντες για την επίβλεψη του έργου και διόρθωση αστοχιών; ΟΧΙ δεν γίνονται.
·         Γίνονται μονοδρομήσεις χωρίς τροχαία; OXI αλλά ήταν επίσης γνωστό από καιρό στον Δήμαρχο ότι η Τροχαία δεν διέθετε προσωπικό για να στηρίξει το έργο και να αστυνομεύσει την παράνομη στάθμευση.
·         Γίνονται μονοδρομήσεις με διπλοσταθμευμένα ΙΧ. ΟΧΙ δεν γίνονται.
·         Γίνονται οι μονοδρομήσεις όποτε θέλουμε; OXI γίνονται τον Αύγουστο (εκτός και αν η προεκλογική περίοδος γίνεται τον Απρίλιο οπότε πρωτοτυπούμε κάνοντας τις τότε).
·         Γίνονται μονοδρομήσεις χωρίς νέες ενημερωτικές πινακίδες, νέα φανάρια ρύθμισης, νέες διαβάσεις πεζών, νέα τεχνικά έργα; OXI δεν γίνονται.
·         Οι μονοδρομήσεις κοστίζουν πολλά εκατομμύρια ευρώ; OXI, μόνο στον Πειραιά οι μονοδρομήσεις κοστίζουν πολλά εκατομμύρια ευρώ.
·         Τελικά γίνονται μονοδρομήσεις έτσι όπως τις κάνει ο Δήμαρχος Πειραιά. ΟΧΙ δεν γίνονται!
·         Μπορούν οι μονοδρομήσεις να γίνουν αλλιώς και να ανακουφίσουν την πόλη;  ΝΑΙ μπορούν, από μία άλλη δημοτική αρχή που δεν θα εκμεταλλεύεται τα κρίσιμα έργα της πόλης ως  προεκλογικά πυροτεχνήματα, δεν θα γράφει στα παλιότερα των υποδημάτων την ηρεμία των Πειραιωτών και την εύρυθμη λειτουργία της πόλης για λίγα λεπτά προεκλογικής δημοσιότητας.

Έτσι ο  κύριος Μιχαλολιάκος σε λίγες μόλις ημέρες κατάφερε τα ακατόρθωτα:

·         Να επιβαρύνει με μεγάλη κίνηση πάσης φύσεως οχημάτων όλους τις μικρότερους δρόμους της πόλης μας (κάθετα και οριζόντια στενά).
·         Να μπλοκάρει όλες τις εισόδους της πόλης (απίστευτη κυκλοφοριακή συμφόρηση στην Ακτή Μιαούλη, στην 34ου Πεζικού Συντάγματος, στη Γρ. Λαμπράκη).
·         Να νεκρώσει τη Β. Γεωργίου (από Ηρώων Πολυτεχνείου έως Εθν. Αντιστάσεως).
·         Να ασφυκτιά το τμήμα της Ηρώων Πολυτεχνείου έως και Βρυώνη, ολόκληρη η Β΄Μεραρχίας αλλά και η Ακτή Μουτσοπούλου, στο τμήμα από Ζαννή έως Μπουμπουλίνας.
·         Να αναγκάζονται να κάνουν τεράστιο κύκλο τα οχήματα που από τις συνοικίες του Πειραιά (Μανιάτικα, Άγιος Δημήτριος, Πέραμα, Κερατσίνι, Δραπετσώνα κλπ) έχουν πορεία προς το κέντρο της πόλης.
·         Να απαγορεύεται η από τη Β. Γεωργίου κίνηση προς Χατζηκυριάκειο κλπ., με αποτέλεσμα τα οχήματα να κατευθύνονται προς την Πλ. Καραϊσκάκη προκειμένου να κάνουν αναστροφή για το Α΄διαμέρισμα, το πλέον πυκνοκατοικημένο του Πειραιά.
·         Να αναγκάζονται  τα λεωφορεία που έρχονται απ’ το Α΄διαμέρισμα και κατευθύνονται προς το σταθμό του Πειραιά (906 και 909) να στρίβουν στη Β΄Μεραρχίας και να περνούν απ ’το Πασαλιμάνι για να συναντήσουν τη Β. Γεωργίου, αν και υπάρχει λεωφορειόδρομος στην Ηρώων Πολυτεχνείου.
·         Να αποκλειστούν οι κάτοικοι της Καστέλας και του Προφήτη Ηλία, αναγκασμένοι σε απίστευτες περιπορείες ώσπου να φτάσουν στα σπίτια και τις δουλειές του.

Αυτή τη στιγμή ο Δήμαρχος Πειραιά ταλαιπωρεί τους Πειραιώτες, δημιουργεί οξύτατο πρόβλημα στις μετακινήσεις και στο εμπορικό κέντρο, καταστρέφει ένα σημαντικό έργο το οποίο αντί να βελτιώνει χειροτερεύει τη ζωή μας. Ένα έργο που θα μπορούσε να είναι καλό για την πόλη αν δεν το διέλυε η προεκλογική του βιασύνη αλλά και η ανεπάρκεια του ιδίου και των συνεργατών του.

Όλα αυτά έχουν δημιουργήσει τεράστιο κυκλοφοριακό πρόβλημα στην πόλη μας, το οποίο, αν δε διορθωθούν, θα οξυνθεί με το δεύτερο  κύμα των μονοδρομήσεων στην Πειραϊκή.
Σε αυτή τη φάση και προκειμένου να προλάβουμε τα χειρότερα ζητάμε από τη δημοτική αρχή και τον κύριο Μιχαλολιάκο να ΠΑΓΩΣΕΙ ΤΟ ΕΡΓΟ, προκειμένου με έμπειρους και εξειδικευμένους επιστήμονες και με διαβούλευση να διορθωθούν οι αστοχίες και τα ελαττώματα, να μελετηθεί σωστά η δεύτερη φάση των μονοδρομήσεων  και στη συνέχεια να προχωρήσει το υπολειπόμενο έργο.

Αν δεν το κάνει,οι κάτοικοι και οι επισκέπτες αυτής της πόλης πρέπει να γνωρίζουν ότι δε φταίνε οι μονοδρομήσεις, δε φταίει το Τράμ, δε φταίει το Μετρό,ούτε ο κακός μας ο καιρός, ΦΤΑΙΕΙ Η ΚΑΚΗ ΔΗΜΟΤΙΚΗ ΑΡΧΗ ΚΑΙ Ο ΚΥΡΙΟΣ ΜΙΧΑΛΟΛΙΑΚΟΣ για την νέα καταστροφή της πόλης μας.




Πειραιάς, 8 Μαρτίου 2014
Πειραϊκό Δημοτικό Δίκτυο
"Το Λιμάνι της Αγωνίας"

Δεν υπάρχουν σχόλια: